شرکت دومیشا
خانه / بنتونیت خوراک دام / قیمت فروش بنتونیت خوراک دام وطیور

قیمت فروش بنتونیت خوراک دام وطیور

آیا بنتونیت در خوراک دام و طیور خواص مفیدی ایجاد می کند که در جیره غذایی آنها مورد استفاده قرار می گیرد؟ قیمت بنتونیت به چه صورتی است و چه تاثیری در هزینه های خوراک دام دارد؟ چگونه می توان به مراکز فروش بنتونیت خوراک دام دسترسی پیدا کرد؟

اضافه نمودن بنتونیت در خوراک دام با توجه به خاصیت بافری آن از اسیدوز دستگاه گوارش گاو جلوگیری می کند. با جذب عناصر فلزی سنگین و مواد سمی، این مواد مضر را از بدن حیوان دفع می نماید. همچنین سبب افزایش کیفیت شیر می شود.

بنتونیت خوراک دام

بنتونیت در خوراک طیور سرعت عبور مواد غذایی را از سیستم گوارش پرندگان کاهش داده و موجب افزایش کارایی جیره غذایی و وزن گیری بهتر طیور می گردد. ضمنا سبب بالا رفتن کیفیت تخم مرغ شده و بهبود رنگ زرده را به دنبال داشته و ارزش غذایی این محصول بدست آمده از طیور تخم گذار را افزایش می دهد.

بنتونیت خوراک طیور

با توجه به قیمت ارزان بنتونیت در نتیجه سبب کاهش هزینه هایی که صرف تهیه و تولید خوراک دام و طیور می گردند خواهد شد، لذا بنتونیت خوراک دام وطیور قیمت جیره خوراکی دام را پایین می آورد.

با اندکی جستجو در اینترنت یا مراجعه به ادامه همین مطلب می توانید از وجود مراکز فروش بنتونیت خوراک دام و طیور اطلاع حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بنتونیت سدیم

قیمت مرغوب ترین بنتونیت دامی در بازار

مرغوب ترین بنتونیت دامی توان توکسین بایندری و پلت بایندری خوراک در جیره را هم …

دیدگاهتان را بنویسید