شرکت دومیشا
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید اینترنتی استارتر گوساله آجیلی آرین دام

خرید اینترنتی استارتر گوساله آجیلی آرین دام

از اهمیت استفاده ازاستارتر گوساله آجیلی آرین دام در گوساله های شیر خوار چه می دانید؟ آیا استارتر گوساله آجیلی آرین دام را می توان از طریق اینترنتی خریداری کرد؟

در حال حاضر در صنعت دامپروری، پرورش گوساله های شیری و تبدیل آنها به تلیسه های جایگزین از پرهزینه ترین بخش های مربوط به این صنعت است. از اینرو برای بازگشت و تامین این هزینه ها برای دامداران، باید گوساله ها به حداکثر میزان رشد خود در مراحل اولیه زندگی شان برسند. برای حداکثر شدن میزان رشد باید در جیره غذایی گوساله ها علاوه بر خوراک مایع(شیر، جایگزین شیر و آب)از خوراک جامد نیز استفاده کرد. تا زمانی که گوساله فقط از شیر بعنوان غذای اصلی استفاده می کند شکمبه توسعه نیافته باقی می ماند و این امر باعث افزایش هزینه های دامداران می شود و اولین دوره شیر دهی را به تاخیر می اندازد، بنابراین توسعه شکمبه و تکامل دستگاه گوارش در گرو استفاده از خوراک جامدی است که این امر را تسریع کند. خوراک استارتر گوساله با اثر گذاری بر غشای شکمبه و افزایش نفوذپذیری آن به مواد مغذی، توسعه سریع ریزپرز ها و پرز های  شکمبه و بهبود فعالیت میکروبهای شکمبه در نهایت باعث تکامل دستگاه گوارش می شود که بدنبال آن رشد گوساله را به همراه دارد که در نتیجه باعث کاهش دوره انتقال شده و گوساله سریع  تر از حالت شیر خوار به نشخوار کننده بالغ تبدیل می شود که این امر سودآوری گله را به همراه دارد.
یکی از مزایای این استارتر آجیلی، قابلیت دسترسی و خریداری آسان است که علاوه بر خرید آن بصورت سنتی میتوان آن را به طریق اینترنتی خریداری نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش توکسین بایندر چند جزئی + حذف 100 درصدی سموم قارچی

فروش توکسین بایندر چند جزئی+ حذف 100 درصدی سموم قارچی

توکسین بایندر های چند جزئی با ترکیبات مختلف قدرت حذف 100 درصد سموم قارچی در …

دیدگاهتان را بنویسید