شرکت دومیشا
خانه / بنتونیت گل سرشور / بنتونیت گل سرشور و مزایای خرید فروش آن

بنتونیت گل سرشور و مزایای خرید فروش آن

بنتونیت گل سرشور یکی از مواد معدنی طبیعی است. در گذشته به جای شامپو از آن استفاده می شد. گل سرشور بنتونیت دارای خاصیت جذب آب می باشد. این ماده در تماس با موی سر سبب نرمی آن می گردد. لذا برای شستشوی سر بسیار مفید می باشد. مزایای خرید بنتونیت گل سرشور زیاد است. فروش گل سرشور بنتونیت از طریق نمایندگی معتبر صورت می گیرد.

مزایای گل سرشور بنتونیت

در زمانهای قدیم بعضی از اقوام ایرانی گل سرشور بنتونیت برای شستن وی سر خود استفاده می نمودند. بنتونیت گل سرشو صد در صد طبیعی است. هیچ ماده افزودنی زیان آوری به آن اضافه نمی شود. بنابراین فاقد مواد شیمیایی می باشد. از دیگر خواص این ماده لغزندگی بسیار زیاد آن است. در نتیجه موجب نرمی، لطافت و خوش حالتی موها می گردد. با توجه به اینکه ph آن نزدیک به 7 می باشد. از نظر اسیدی بودن، خنثی خواهد بود و هیچ صدمه ای به موها و پوست سر نمی زند.

بنتونیت گل سرشور

خواص درمانی بنتونیت گل سرشور

این ماده معدنی دارای خواص درمانی متعددی بوده، که به برخی از آنها اشاره می شود:

  • نرم کردن پوست
  • نرم کنندگی موی سر
  • ضد موخوره
  • جلوگیری از خشکی موی سر
  • پیشگیری و درمان آفتاب سوختگی های سطحی پوست

توجه: استفاده از این ماده برای موهای چرب و خیلی چرب مفید نیست.

نحوه استفاده از گل سرشور بنتونیت

نرم نمودن پوست ، نرم کنندگی موی سر ، جلوگیری از موخوره و خشکی پوست و موی سر:

با توجه به کوتاهی و بلند بودن موها مقدار مصرف آن متغیر است. برای موهای کوتاه مقدار دو قاشق غذاخوری بنتونیت را با آب مخلوط می نمایید. این مقدار برای موهای بلند 4 قاشق می باشد. پس از سپری شدن زمان یک ساعت، بنتونیت آب را به خوبی جذب نموده و آماده برای مصرف خواهد بود. مقداری از شامپویی که همیشه استفاده میکنید به مخلوط اضافه نمایید. سپس آن را روی سر ریخته و مالش دهید. بعد از گذشت ده دقیقه می توانید آبکشی کنید و از موهای با طراوت بهره مند شوید. همین مخلوط برای استفاده در سراسر بدن و نرم نمودن پوست بسیار مناسب است.

گل سرشور بنتونیت

درمان آفتاب سوختگی پوست صورت و بدن:

گل سرشور بنتونیت را به میزان یک قاشق غذاخوری را سرند نمایید تا دانه های درشت از آن جدا شود. سپس مقداری آب و چند قطره گلاب به آن اضافه نمایید تا خمیری شود. ماسک طبیعی پوست آماده شده است. قبل از استفاده، پوست خود را با صابون و آب با دمای مناسب بشویید. حال این ماسک را بر روی پوست خود بگذارید. قبل از اینکه این مخلوط خشک شود پوست خود رابا آب ولرم شستشو دهید. برای گرفتن نتیجه بهتر روزانه دوبار این کار را انجام دهید. توجه استفاده از این ماسک برای بیش از 2 مرتبه در روز توصیه نمی شود.

ماسک بنتونیت گل سرشور

 

خرید بنتونیت گل سرشور

حال که به مزایای استفاده از این محصول پی بردید نیاز است به بررسی در خصوص خرید محصول مرغوب بپردازید. با جست و جو در سایتهای اینترنتی می توانید در اسرع وقت به یافتن قیمت گل سرشور بنتونیت بپردازید. بعد از بررسی می توان به یک جمع بندی و نتیجه گیری نهایی برای خرید بنتونیت گل سرشور دست یافت.

خرید بنتونیت گل سرشور

 

فروش بنتونیت گل سرشور

فروش بنتونیت گل سرشور در سراسر ایران انجام می گردد. برای این منظور کافیست با نمایندگی های این محصول آشنا شوید. فروش گل سرشور بنتونیت توسط همکاران ما در این مجموعه بازرگانی با کیفیت مرغوب صورت می پذیرد. برای اطلاع از قیمت بنتونیت گل سرشور کافی است به ادامه این مقاله مراجه فرمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع بنتونیت

قیمت انواع بنتونیت

انواع بنتونیت ها با قیمت های مختلف، یکی از ترکیبات از کانی های آتشفشانی می …

دیدگاهتان را بنویسید