شرکت دومیشا
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت تولید استارتر گوساله آجیلی صالح کاشمر

قیمت تولید استارتر گوساله آجیلی صالح کاشمر

درباره استارتر گوساله آجیلی صالح کاشمر چه می دانید؟ در تولید استارتر گوساله آجیلی صالح کاشمر غلات به چه روش هایی عمل آوری می شوند؟ این استارتر آجیلی با چه قیمتی به تولید می رسد؟

گوساله برای رشد و تبدیل شدن به یک حیوان بالغ باید از تغذیه مناسب برخوردار شود.تغذیه ای که تمام احتیاجات غذایی گوساله را تامین کند. سلامتی، رشد و باروری گوساله تحت تاثیر عوامل تغذیه ای و مدیریتی می باشد. لذا برای تامین سلامتی، رشد و باروری گوساله باید در جهت براوری نیاز های تغذیه ای دام به بهترین نحو ممکن بکوشیم. در این راستا استارتر گوساله آجیلی صالح کاشمر می تواند تمام احتیاحات غذایی، رشد و سلامتی گوساله را با توجه به آجیلی بودن آن یعنی استفاده ازخوراک پلت شده به همراه دانه های پولکی شده برآورده سازد.

تولید این استارتر آجیلی بر پایه عمل آوری غلات می باشد. به تبدیل و تغییرات فیزیکی و شیمیایی که بر روی بافت های مواد خوراکی ایجاد می کنند تا میزان درصد هضم و جذب این مواد را افزایش دهند، عمل آوری می گویند. عمل آوری بر روی غلات با دو روش سرد و گرم انجام می شود که از آن جمله می توان به روش پولکی کردن با بخار آب گرم اشاره کرد. در این روش دانه های غلات به شکل پولکی، پهن و نازک در می آیند. در پولکی کردن با بخار آب چگالی دانه کاهش یافته و در عوض حجم دانه به اندازه 18 درصد افزایش می یابد.این تغییرات فیزیکی باعث افزایش سطح دانه شده و وقتی دام این غلات را مصرف می کند در شکمبه آنزیم ها و میکروارگانیسم های بیشتری در تماس با این سطح قرار گرفته و در نتیجه باعث می شود عمل هضم سریع تر شود و به طبع آن قابلیت هضم و جذب افزایش یابد.
این استارتر بر پایه مواد مصرفی که با آن تولید می شود دارای قیمت های تولیدی مشخصی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش توکسین بایندر چند جزئی + حذف 100 درصدی سموم قارچی

فروش توکسین بایندر چند جزئی+ حذف 100 درصدی سموم قارچی

توکسین بایندر های چند جزئی با ترکیبات مختلف قدرت حذف 100 درصد سموم قارچی در …

دیدگاهتان را بنویسید