شرکت دومیشا
خانه / بنتونیت خوراک دام / بنتونیت دام و قیمت فروش انواع بنتونیت دامی

بنتونیت دام و قیمت فروش انواع بنتونیت دامی

بنتونیت دام فواید بسیاری برای انواع دام و طیور دارد. شرکت های خرید و فروش انواع این محصول دامی را با قیمت و نرخ مصوب به بازار عرضه می کنند. قیمت انواع بنتونیت دامی از حدود  چند صد تومان برای هر کیلو شروع خواهد شد. در ادامه قیمت انواع بنتونیت خوراک طیور مرغوب بررسی می شود.

قیمت انواع بنتونیت خوراک طیور مرغوب

قیمت انواع بنتونیت خوراک طیور مرغوب

آیا بنتونیت در خوراک طیور و بستر پرندگان که نیاز به کیفیت و آنالیز مرغوبی دارد، مورد استفاده قرار می گیرد؟ قیمت انواع این محصول که در بازار عرضه می شود را چگونه می توان به آسانی و سریع بدست آورد؟
یکی از مصارف بنتونیت در خوراک پرندگان مانند انواع مرغهای گوشتی و تخم گذار می باشد که سبب ایجاد مزایایی در مراحل پرورش این موجودات زنده می گردد. ضمن اینکه از بنتونیت و زئولیت می توان در محل زندگی و بستر پرندگان استفاده کرده و جلوی ایجاد بسیاری از آلودگی ها را گرفت و فضای پاکیزه ای در محیط مرغداریها فراهم نمود.
ضمنا این بستر پس از مدتی، به عنوان یک کود کشاورزی با کیفیت در پروش گیاهان به مصرف می رسد. برای اطلاع از قیمت انواع بنتونیت خوراک طیور می توانید با ادامه این مطلب همراه شوید.

انواع بنتونیت

انواع بنتونیت

بنتونیت دام نوع خوراکی بنتونیت است که به دو صورت وجود دارد:

  • کلسیم دار
  • سدیم دار

انوع بنتونیت خوراک دام از نوعی خاک رس به دست می آید که فواید بیشماری برای دام و طیور دارد. در اینجا به مزایا و خواص استفاده از بنتونیت دام در خوراک دام ها خواهیم پرداختیم.

بنتونیت خوراک دام و طیور

خواص بنتونیت خوراک دام و طیور

انواع بنتونیت دام به طور کلی موجب افزایش انرژی در بدن حیوانات می باشد اما به طور مختصر مهمترین فواید آن عبارتند از:

  • دفع سموم قارچی
  • دفع فلزات سنگین
  • جلوگیری از اسیده شدن دستگاه گوارش دام
  • افزایش کیفیت شیر در گاو و گوسفند
  • کاهش میزان نفخ در دام
  • کاهش هزینه جیره خوراکی دام
  • تقویت اسکلت در طیور

بنابراین گاوداری ها و مراکز پرورش مرغ می توانند به صورت استاندارد از انواع بنتونیت خوراک دام در جیره غذایی آنها استفاده نمایند.

قیمت انواع بنتونیت دامی

قیمت انواع بنتونیت دامی

قیمت انواع بنتونیت دامی از حدود چند صد تومان برای هر کیلو شروع می شود. البته با توجه به نوع بنتونیت: سدیمی یا کلسیمی، دانه بندی، نحوه بسته بندی این مبلغ تغییر خواهد کرد.

همانطور که متوجه شدید بنتونیت دامی فواید بیشماری را برای دام ها دارد. به گونه ای که سلامت و بهداشت دام ها را تضمین و هزینه خرید جیره غذایی را کاهش می دهد. برای خرید انواع بنتونیت دامی با قیمت مناسب می توانید از طریق شرکت های تولیدی و نمایندگی های آنها اقدام به سفارش نمایید.

بنتونیت دام در بازار ایران

بنتونیت دام در بازار ایران

هر ساله بر میزان خریداران انواع بنتونیت دام در بازار ایران افزوده می شود. همین امر موجبات افزایش تولید و فعالین را به همراه داشته است. خریداران باید جهت عدم خرید نمونه های تقلبی با شکل ظاهری انواع بنتونیت سالم آشنا باشند. از سوی دیگر برای خرید و حتی فروش نمونه های مرغوب شناخت مراکز تولیدی اهمیت ویژه ای دارد. خوشبختانه شرکت های فروش عمده و کارخانه های تولید انواع بنتونیت دامی، اقدام به فروش آنلاین این محصول با قیمت مناسب نموده اند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بنتونیت دام

بنتونیت خوراک دام و قیمت فروش آن در بازار

بنتونیت خوراک دام به دو صورت سدیمی و کلسیمی در بازار وجود دارد. این محصول …

دیدگاهتان را بنویسید