شرکت دومیشا
خانه / آرد گندم دامی / فروش عمده آرد گندم دامی مرغوب

فروش عمده آرد گندم دامی مرغوب

آیا به مقدار زیادی از آرد گندم دامی برای استفاده در خوراک دام و یا فروش نیاز دارید و می خواهید از خرید نوعی مرغوب و باکیفیت از این آرد گندم دامی به صورت عمده برخوردار شوید.
با مراجعه به مراکز فروش عمده از آرد گندم دامی در انواع مرغوب و با کیفیت می توانید خریدی خوب و با قیمت مناسب داشته باشید و راضی باشید. این مراکز به شما کمک می کنند تا بتوانید نوعی مرغوب و مناسب را از این آرد گندم دامی خرید کنید و نوعی مورد نیاز و مرغوب را برای دامداری خود تهیه کنید.

فروش انواع آرد گندم دامی بسته بندی

فروش انواع آرد گندم دامی بسته بندی

آیا داشتن بسته بندی در فروش آرد گندم دامی موثر است و چه کارایی می تواند داشته باشد؟ در کشور مراکز فروش زیادی از انواع آرد گندم دامی می توان دید.
با توجه به اینکه آرد تمایل به جذب رطوبت دارد و در صورت مرطوب شدن به سرعت خراب می شود پس داشتن یک بسته بندی خوب از این آرد گندم دامی می تواند بسیار موثر باشد. و مشتریان ترجیح می دهند از انواع آرد گندم دامی با کیفیت و بسته بندی خوب و مناسب خرید داشته باشند.

تولید آرد دامی

تولید آرد دامی

یکی از محصولات جانبی کارخانه ها آرد دامی یا حیوانی است که برای تغذیه حیوانات استفاده می شود. از آنجایی که این آرد بی کیفیت است به آن آرد حیوانی می گویند. این آرد به دلیل کیفیت پایین قابل استفاده در نانوایی ها نیست، بنابراین به طور مستقیم و غیر مستقیم در خوراک دام استفاده می شود.

آرد دامی قیمت کمتری نسبت به آرد گندم خام و نانوایی دارد اما از نظر خواص با این دو محصول برابری می کند. کارخانه هایی که این محصول را تولید می کنند مخصوص نانوایی هستند و همیشه مقدار مشخصی آرد ضایعاتی دارند. آرد ضایعاتی را به تنهایی نمی توان مستقیما در نانوایی استفاده کرد زیرا کیفیت لازم را ندارد. در عوض از این آرد در خوراک دام استفاده می کنند زیرا ارزش غذایی مناسبی برای گنجاندن در جیره دام و طیور دارد و قیمت مناسبی برای این منظور دارد.

میزان مجاز آرد در خوراک دام

برای تهیه آرد دامی نیاز است تا مقادیر مجاز مصرف گندم در خوراک دام و طیور را به خوبی اطلاع داشته باشید بنابراین جهت رسیدن به این مقصود حداکثر درصد میزان استفاده از گندم در جیره غذایی گوساله، گوسفند و مرغ به در جیره متراکم را در زیر آورده ایم :

  • گوساله ۲۵ درصد
  • گاو شیری ۴۰ درصد
  • گاو گوشتی ۴۰ درصد
  • بره پرواری ۲۵ درصد
  • میش ۳۵ درصد
  • جوجه گوشتی ۶۰ درصد

موارد بالا حداکثر در جیره متراکم محاسبه شده است. به صورت کلی توصیه می شود حداکثر ۲۵ درصد در جیره استفاده شود

خرید آرد خوراک دام و طیور

خرید آرد خوراک دام و طیور

همانطور که گفته شد خرید آرد گندم در تغذیه دام و طیور نیز کاربرد دارد اما این آرد بی کیفیت است و نمی توان از آن به عنوان آرد نان و غیره استفاده کرد و در نتیجه گندم عضو جدایی ناپذیر خوراک دام و طیور است. بسیار مفید. آرد گندم پایه مهمی در خوراک دام و طیور است زیرا دارای خواص فراوانی برای دام است که مستقیماً این ویتامین ها را مصرف می کند و برخی از خواص آن در صورت مصرف گوشت به طور غیر مستقیم جذب دام می شود. آن تله به بدن ما خواهد رسید.

می توانیم از خود گندم برای خوراک دام و طیور استفاده کنیم. فرآورده های جانبی که می توانیم از گندم برای خوراک دام و طیور استفاده کنیم آرد حیوانی و سبوس گندم حیوانی است. اگر می خواهید در مورد ارزش غذایی و سبوس گندم اطلاعاتی به دست آورید، این مقاله را با دقت بخوانید. در بالا ذکر شده است که چه مقدار آرد گندم لازم است و می توان آن را در تغذیه طیور اضافه کرد.

یکی از پایه های مهم در صنعت دامپروری، تامین خوراک دام متعادل با قیمت ارزان است و خرید آرد دامی بهترین انتخاب برای صرفه جویی در هزینه های تغذیه دام است. در نتیجه استفاده از ضایعاتی مانند جو، گندم و … در اولویت کاهش این گونه هزینه ها قرار دارد.

قیمت آرد دامی

قیمت آرد دامی

کارخانه های زیادی وجود دارند که آرد تولید می کنند، این محصول محصول فرعی آرد است. کیفیت این محصول با توجه به نوع گندم و کارخانه سازنده ممکن است متفاوت باشد. به همین دلیل قیمت آن نیز با توجه به کیفیت آن با دیگری متفاوت است. برای خرید آرد حیوانی با بهترین کیفیت می توانید به سایت مراجعه کنید و انواع خوراک دام و طیور را از این سایت خریداری کنید.

فروش آرد گندم دامی مناسب دامداری

در دامداری های مختلف از آرد گندم دامی می توان خوراکی مناسب و دارای ارزش غذایی بالا تولید کرد و دام های سالم را با خرید از مراکز فروش خوب داشت.

اگر از مراکز فروش معتبر از آرد گندم دامی خرید کنید می توانید انواع باکیفیت را داشته باشید. در این صورت خوراکی که از این مواد تهیه می شود ارزش غذایی بالایی دارد و در سلامت دام ها موثر است. این آرد گندم دامی را می توان با مواد دیگر مخلوط کرد و از ان در تهیه خوراک دام استفاد کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه انواع آرد گندم دامی

عرضه انواع آرد گندم دامی استاندارد

نوعی استاندارد و مناسب از آرد گندم دامی را خرید کنید و از مراکز عرضه …

دیدگاهتان را بنویسید