شرکت دومیشا
خانه / افزودنی خوراک دام / فروشگاه آنلاین کنسانتره خوراک دام

فروشگاه آنلاین کنسانتره خوراک دام

اگر تمایل دارید کنسانتره های مخصوص خوراک دام را در تنوع و کیفیت های بالا مشاهده کنید؟ بهتر است به سراغ فروشگاه های اینترنتی این محصول که به صورت آنلاین به فروش آن می پردازند، بروید.

بسیاری از افراد هستند که خریدار و متقاضی کنسانتره های مخصوص خوراک دام هستند و همین طور همواره از یک کنسانتره خاص برای دام های خود استفاده می کنند، چرا که با تنوع این مدل کنسانتره ها آشنایی ندارند، اما دیگر نگران این مشکل نباشید.

چرا که فروشندگان این کنسانتره ها آن ها را در انواع قیمت ها و مدل ها در فروشگاه های اینترنتی خود به صورت آنلاین به فروش گذاشته اند. تا متقاضیان این کنسانتره ها بتوانند علاوه بر مشاهده تنوع های بی شمار آن، در صورت تمایل به خرید آن هم بپردازند.

فروشگاه اینترنتی کنسانتره خوراک دام

فروشگاه اینترنتی کنسانتره خوراک دام

آیا به دنبال کنسانتره های مخصوص خوراک دام، با کیفیت و قیمت خرید مناسب هستید؟ آیا نمی توانید آن ها را پیدا کنید؟ پس بهتر است به فروشگاه های اینترنتی این محصول سری بزنید.
بسیاری از مردم هستند که تمایل دارند کنسانتره های مخصوص خوراک دام را با مرغوبیت و قیمت خرید مناسب تهیه و استفاده کنند، اما گاهی به علت کمبود این گونه کنسانتره ها در خرید آن با مشکل مواجه می شوندـکه فروشندگان این گونه کنسانتره ها برای این که هم مشکل این عزیزان را حل نمایند و هم خودشان فروش بیشتری داشته باشند اقدام به فروش محصولات خود در فروشگاه های اینترنتی گرفته اند.

در صنعت کشاورزی و دامپروری یکی از مهمترین موارد تغذیه آنهاست که باید بر پایه برنامه ریزی به رشد دام ها کمک کرد. از طرفی چون با حیوانات زنده سر و کار داریم باید سلامت آنها برای ما مهم باشد تا به شما آسیب نرسانند. بنابراین نتیجه می گیریم که خوراک یکی از مهم ترین عوامل سلامت دام و طیور است. بنابراین شما نمی توانید هیچ نوع غذایی را جلوی حیوانات بگذارید و غذای آنها باید کاملا سالم و ارگانیک باشد. خرید بهترین خوراک دام و طیور می تواند به افزایش کارایی و سلامت دام کمک کند. اما برخی از افراد از ما می پرسند که چگونه بهترین خوراک دام و طیور را انتخاب کنیم؟ یا برای خرید خوراک دام و طیور به کدام فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم؟ و بسیاری سوالات دیگر که باید به آنها پاسخ دهیم.

خوراک حیوانات

خوراک حیوانات

با توجه به اینکه در حال حاضر بیشتر مردم به دامداری و کشاورزی صنعتی روی آورده اند و به این شغل علاقه مند شده اند باعث شده حیوانات نتوانند از گیاهان مصرف کنند. به همین دلیل کارخانه های تولید خوراک دام و طیور تصمیم گرفته اند به عنوان واسطه بین حیوانات و گیاهان عمل کنند. اگر بخواهیم در مورد آشنایی با خوراک دام صحبت کنیم، می توان گفت که در واقع این خوراک با گوشت تهیه می شود و باید به گونه ای باشد که حیوانات در مدت زمان کوتاهی به وزن ایده آل برای فروش برسند. غذاهای صنعتی تولید شده توسط کارخانه ها برای آنها مهمتر از علوفه، حشرات و سایر غذاهای طبیعی است. برخی از کارشناسان دام و طیور معتقدند که غذا باید به گونه ای تهیه شود که تمام نیازهای حیوانات را تامین کند. اما باید بگوییم که اگر از غذاهای صنعتی قناعت کنید ممکن است حیوانات آسیب ببینند و فقط به دانه اکتفا نکنید و گاهی باید آنها را در طبیعت قرار داد و غذاهای طبیعی را نیز مصرف کرد. یکی از ویژگی های مهم در جیره دام و طیور داشتن خوراک متنوع و شامل تمام مواد مغذی است.

انواع خوراک دام

فروش اینترنتی کنسانتره خوراک دام

کنسانتره های مخصوص خوراک دام نیز با انواع کیفیت ها و قیمت ها تولید و در فروشگاه های اینترنتی برای عرضه و فروش قرار می گیرند، پس اگر قصد خرید این گونه کنسانتره ها را دارید، می توانید از این طریق نیز به خرید آن اقدام کنید.

امروزه اینترنت در تمام زمینه ها کارساز است و مردم نیز بیشتر کار های خود را به وسیله آن انجام می دهند، که فروشندگان انواع کنسانتره های مخصوص خوراک دام نیز برای آن که بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند اقدام به عرضه اینترنتی آن در انواع کیفیت ها و قیمت ها کرده اند تا هم فروش خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهند و هم کار مردم را از خرید محصولات خود راحت سازند.

انواع خوراک دام

برای آن که بتوان جیره غذایی دام  را تعیین نمود، ابتدا باید انواع خوراک دام را بشناسید. خوراک دام شامل کنسانتره، کنجاله و سبوس است که می خواهیم هر یک از این موارد را به دقت بررسی کنیم. اولین مورد یونجه است. یکی از انواع علوفه است که ارزش غذایی زیادی برای خوراک دام دارد. در واقع یونجه سرشار از مواد مغذی و کلسیم برای دام است. یونجه در برنامه های تغذیه گاوهای شیری و گوشتی گنجانده شده است. دومین موردی که باید به آن اشاره کنیم چمن باغ است. می توان گفت ارزش غذایی این نوع علوفه نیز بالا بوده و می تواند به سلامت دام ها کمک کند. همچنین می تواند بر شیر گاوها تأثیر بگذارد و شیر آنها را چرب کند. سومین موردی که باید به آن اشاره کنیم سیلاژها است. سیلو از تخمیر ساقه ها و برگ ها از جمله جو، ذرت، گندم و بسیاری دیگر به دست می آید. سیلوها به هضم غذای دام کمک می کنند. و آخرین مورد نی است. کاه ارزش غذایی چندانی برای دام ندارد و در واقع خوراک حجیمی است که نسبت به سایر اقلامی که نام بردیم ارزش غذایی کمتری دارد. اگر مقدار کاه در جیره حیوانات بیش از حد مجاز باشد مانع از هضم غذا و کاهش مصرف خوراک آنها و عدم رشد آنها می شود.

بهترین خوراک دام و طیور

بهترین خوراک دام و طیور

به صورت کلی باید عنوان نمود که بهترین خوراک دام و طیور، غذایی است که از لحاظ مختلف بهترین خصوصیات و کیفیت را داشته باشد و بتواند بیشترین بازدهی را برای دام و طیور به ارمغان آورد. هدف از عملکرد و بازدهی این است که بتواند به رشد سریعتر و بهتر دام و طیور کمک قابل توجهی نماید. کلیه خوراک های صنعتی که در حال حاضر به بازار عرضه می شوند باید کاملا پاکیزه و بهداشتی و به دور از آلودگی بوده و در حقیقت می بایست انواع مختلف خوراک های مفید برای حیوانات را با یکدیگر مخلوط کنند و به شکل خوراک کاملا مفید و قابل استفاده تولید کنند.

خرید اینترنتی کنسانتره خوراک دام

شما می توانید کنسانتره های مورد نیاز خود را از جمله کنسانتره های مخصوص خوراک دام، به صورت اینترنتی خرید و سفارش دهید بدون آن که هزینه یا وقت اضافی برای خرید آن صرف کنید.

این روز ها خرید به صورت پستی و اینترنتی بسیار رایج شده، چرا که خرید از این روش علاوه بر آن که مطمئن است هزینه و همچنین وقت کمتری نیز می گیرد، و یکی از انواع بی شمار محصول های که دارای امکان خرید اینترنتی می باشد و شما نیز می توانید به این شیوه خرید های خود را انجام دهید، کنسانتره های مخصوص خوراک دام می باشند، پس با خیالی آسوده خرید های خود را انجام دهید بدون آن که نگران کیفیت و مرغوبیت این نوع کنسانتره ها باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پودر چربی صادراتی درجه یک

قیمت پودر چربی صادراتی درجه یک

پودر چربی صادراتی درجه یک با انالیز معتبر، تولید شده از بهترین روغن های گیاهی …

دیدگاهتان را بنویسید