شرکت دومیشا
خانه / بنتونیت خوراک دام / فروش بهترین بنتونیت دامی در بازار

فروش بهترین بنتونیت دامی در بازار

برای دریافت اطلاعات از فروش برترین بنتونیت دامی در بازار با مشاوران این مرکز در تماس باشید. این محصول با خاصیت پلت بایندری و توکسین بایندری خود از برترین افزودنی های خوراک دام به شمار می رود. آیا مصرف  این خاک در دامداری ها و مرغداری ها مقرون به صرفه است؟ با مصرف این پودر ها چه نتایجی در دام و طیور مشاهده می شود؟

در متن زیر به معرفی بنتونیت خوراک دام پرداخته می شود.

بنتونیت خوراکی

بنتونیت خوراکی چیست

بنتونیت خوراکی از محصولات معدنی است که با هدف سم زدایی بدن و خوراک دام به جیره افزوده می شود. این رس از خانواده کانی های آلومینوسیلکات و از جمله خاک های فعال به شمار می رود. خاصیت فوق العاده این پودر در جذب رطوبت و حجیم شدن آن تا 6 برابر حجم اولیه این محصول را منحصر به قرد نموده.
چگونه می توان بنتونیت مورد نظر خود را ار بین رنگ ها و انواع مختلف آن پیدا کرد؟
آشنایی با رنگ های بنتونیت

آشنایی با رنگ های بنتونیت

بنتونیت ها به صورت صنعتی و غیر صنعتی در بازار وجود دارد. انواع مختلف این رس مونت موریلونیت از معدن استخراج می شود که بسته به ترکیبات اصلی آن با کلسیم، سدیم، آلومینویم و آهن و سایر عناصر دسته بندی می شود. رنگ های این خاک فعال به رنگ ها و ترکیبات زیر در بازار وجود دارد:

  • نوع سدیم دار: رنگ سفید،کرم و صورتی
  • نوع کلسیم دار: سفید، کرم و سبز رنگ

اکثر این رس ها در صورت هوازدگی به رنگ زد متمایل می شوند. در ادامه متن در مورد فواید و خواص این افزودنی بیشتر صحبت می شود.

فواید بنتونیت خوراکی

فواید بنتونیت در خوراک دام

بنتونیت ها با توجه به هدف کاربردی که دارند دارای دانه بندی های مختلفی می باشند. محصول خوارکی از این خاک میکرونیز شده و بسیار ریز دانه است. با افزودن این خوراک به جیره شاهد موارد زیر می شوید:
  • جذب سموم قارچی احتمالی در بدن حیوان
  • بهبود در وزن گیری و سلامت کلی حیوان
  • افزایش راندمان تولید و بهبود در کیفیت شیر
  • به عنوان بافر مشکلات دستگاه گوارش را رفع می نماید
  • کنترل تولید آمونیاک توسط شکمبه

قیمت این افزودنی خوراک انواع دام و طیور و آبزیان به چه مواردی وابسته است؟

قیمت بنتونیت دامی

قیمت بنتونیت دامی

می دانیم از خاک بنتونیت در صنایع بسیاری استفاده می شود. این خاک خاصیت ژلاتینی و جاذب بسیار قدرتمندی است، از صنایع ذوب فلزات تا تولید خوراک آماده مورد استفاده قرار می گیرد. بنتونیت ها در ایران به وفور استخراج می شوند به همین علت از قیمت مناسبی در بازار برخوردارند. عوامل موثر بر قیمت این خاک:
  • میزان مش ذرات(ریزیز ذرات رسی)
  • نوع محصول، کلسیمی یا سدیمی
  • برند تولید کننده و سوابق آن
  • آنالیز ها و آزمایشات ارائه شده

آنالیز بنتونیت در آزمایشگاه های معتبر چه مواد و عناصری را نمایش می دهد؟

آنالیز بنتونیت

آنالیز بنتونیت خوراک دام

بنتونیت هایی که برای خوراک حیوانات به کار می روند باید دقیق بررسی شده تا از وجود عناصر و فلزات سنگین در آن جلوگیری شود. فلزلاتی مانند سرب، جیوه در برخی از استخراج های این سنگ ها وجود دارد که در دوز های بالا باعث مسمومیت و صدمه به حیوان می گردد. در هنگام خرید این محصول باید آنالیز معتبر آن را رویت نمود تا از سلامت  این پودر اطمینان حاصل شود.
بنتونیت ها در جیره و سالن های پرورش طیور چه نقشی را ایفا می کنند؟
بنتونیت خوراکی برای طیور

بنتونیت خوراکی برای طیور

بنتونیت ها هم به صورت مستقیم به دان طیور افزوده می شوند و یا یه صورت پلت به جیره وارد می شوند. در هر دو حالت خاصیت توکسین بایندری خود را ایفا می نماید. این محصول با جذب سمو آفلاتوکسین در انواع مختلف خود، باعث کنترل این سموم در بدن طیور شده و بسیاری از اختلالات این سموم را از بین می برند. همچنین از بنتونیت بستر در سالن های پرورشی برای بهداشت محیط استفاده می شود.
چه خصوصیاتی باعث متمایز نمودن بنتونیت از سایر خاک های معدنی شده؟
خواص بنتونیت دامی

خواص بنتونیت

بنتونیت ها از استخراج کانی های آتشفشانی در معدن به دست می آید. این سنگ ها در کارخانه به پودر هایی با اندازه ذرات مختلف تبدیل می شوند. بزرگترین معادن این محصول در استان خراسان واقع شده. خواصی که آن ها را متمایز می نماید عبارتند از:
  • ذرات بسیار سبکتر از آب باعث شناور شدن این خاک می شود.
  • پیوند های مولکولی بسیار ضعیف باعث نفوذ رطوبت در این خاک می شود
  • ساختار لایه لایه بودن با فضاهای خالی زیاد، جاذب قدرتمند سموم
  • توان تورم چندین برابری با قدرت بازگشت به حالت اولیه خود

آیا به جز خاصیت توکسین بایندری، بنتونیت ها خاصیت پلت بایندر هم دارند؟

پلت بایندر

بنتونیت پلت بایندر

یکی از خواص برخی عناصر مانند بنتونیت ها، ایجاد چسبندگی در ترکیبات مختلف می باشد. این پودر ها مانند چسبی قوی ذرات خوراک را به هم می چسباند. از این خاصیت که به پلت بایندری مشهور است در تولید خوراک های پلت شده استفاده می گردد. بنتونیت ها با قیمت مناسب خود هزینه تولید خوراک آماده را کاهش می دهند و کیفیت پلت در برابر خرد و خاکه شدن را بالا می برد.

فروش این خاک فعال در کشور در ادامه بررسی می شود.

فروش بنتونیت خوراکی

فروش بنتونیت دامی

خاک رسی کاربرد های وسیعی در صنعت دامداری بر عهده دارد و باعث صرفه جویی های اقتصادی بسیاری می گردد. فروش بنتونیت دامی در این مرکز از درب کارخانه می باشد و قیمت ها دست اول و بسیار مناسب محاسبه می شوند. در روش فروش مستقیم تمام واسطه ها و دلالان حذف شده و قیمت بسیار منصفانه می باشد.

در این نوشته در ارتباط با بنتونیت خوراک دام و طیور صحبت شد. خواص و ویژگی های این خاک بیان گردید. در ارتباط با فواید و قیمت گذاری و فروش این محصول مواردی بیان شد.

عرضه انواع بنتونیت سدیمی با کیفیت

عرضه انواع بنتونیت سدیمی با کیفیت

یکی از پارامترهایی که انواع بنتونیت سدیمی با کیفیت را از طریق آن شناسایی می کنند چیست؟ آیا می توان از طریق اینترنت مراکز عرضه مستقیم انواع متنوع بنتونیت را پیدا نمود و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار داشت؟

یکی از مشخصات انواع بنتونیت سدیمی مرغوب میزان جذب آب 24 ساعته آن می باشد که مقادیر مختلفی را شامل می شود. مقدار جذب آب بنتونیت سدیک می تواند عددی بین 300 تا 1000 و حتی بیشتر از آن باشد، که هر چه این عدد بالاتر باشد مرغوبیت بنتونیت سدیم دار افزایش می یابد.
در جواب به این سوال باید گفت امروزه اینترنت یکی از ابزارهای بسیار مناسب جهت شناسایی عرضه کنندگان مستقیم انواع مختلف بنتونیت سدیمی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید بایندر خوراک دام+ پلت بایندر

قیمت خرید بایندر خوراک دام + پلت بایندر

بایندر های خوراک دام با دو هدف جذب و دفع سموم درون خوراک و بدن …

دیدگاهتان را بنویسید