شرکت دومیشا
خانه / افزودنی خوراک دام / ساخت افزودنی خوراک آنزیم فیتاز

ساخت افزودنی خوراک آنزیم فیتاز

ساخت افزودنی های خوراک دام آنزیم فیتاز چگونه انجام میشود؟ ساخت افزودنی آنزیم فیتاز توسط چه کارخانه جاتی تولید و عرضه میشود؟ در ادامه قصد داریم به بررسی این خوراک دامی بپردازیم.

افزودنی های خوراک دام به عنوان مکمل غذایی و تکمیل کننده ژیم دامی برای تغذیه بهتر و افزایش رشد و شیردهی انجام میشود. کارخانه های تولیدی مکمل خوراک دام با استفاده از آنزیم های فیتاژ به تولید افزودنی های مناسب برای دام و طیور میپردازند و این مراکز تولیدی برای فروش بیشتر همواره سعی در بهبود کیفیت محصولات تولیدی خود را داشته و نمایندگی های این شرکت ها در سراسر کشور به عرضه بهترین افزودنی خوراک دام می پردازند.

افزودنی خوراک آنزیم فیتاز

افزودنی خوراک آنزیم فیتاز

آنزیم فیتاز در بدن طیور به مقدار بسیار کم تولید می شود اسید فینیک به میزان خیلی زیاد در مواد خوراکی پرندگان به صورت عامل ضد تغذیه ایی محسوب می شود. فسفر موجود در منابع گیاهی در شرایط معمولی جهت طیور قابل دسترس نیست و از طرف دیگر آنزیم فیتاز و ترکیب این محصول با مواد معدنی جهت رشد وتولید طیور ضروری است . به همین علت تهیه کردن افزودنی خوراک آنزیم فیتاز جهت طیور لازم و ضروری است .

مصرف کردن آنزیم فیتاز در پروتئین نڑاد های گوناگون مرغ گوشتی و مرغ تخمگذار و بوقلمون ، اردک ، شتر مرغ و بلدرچین دیگر طیور توصیه می گردد .

به همین علت تولید کردن و تهیه کردن آنزیم فیتاز در کشورما در صنعت مرغداری از اهمیت خیلی زیادی دارا میباشد.

عرضه انواع افزودنی خوراک آنزیم فیتاز

عرضه انواع افزودنی خوراک آنزیم فیتاز

افزودنی خوراک آنزیم فیتاز چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ عرضه انواع افزودنی خوراک آنزیم فیتاز از طریق کدام مراکز صورت میگیرد؟ لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوعات بپردازیم.

افزودنی خوراک آنزیم فیتاز یکی از محصولات ارزشمند در عرصه دامداری و رشد دام ها میباشد. انواع افزودنی آنزیم فیتاز با کمک به سیستم متابولیسمی و سوخت و ساز بدن مصرف کننده سبب افزایش متابولیسم و رشد و نمو آن میشود. عرضه افزودنی آنزیم فیتاز از طریق مراکز فروش خوراک دام و طیور در هر شهری انجام میشود که بهترین محصولات را میتوان از نمایندگی های مجاز دریافت کرد و قیمت مناسبی نیز برای خریدارن و مصرف کنندگان دارد.

انواع افزودنی خوراک آنزیم فیتاز

انواع افزودنی خوراک آنزیم فیتاز

افزودنی های خوراک و خرید کردن انواع افزودنی خوراک آنزیم فیتاز از مهمترین و اساسی ترین ارکان در سیستم تغذیه دام وطیور میباشند که در کنار خوراک اصلی خواهد توانست به ایمنی وبهبود گوارش وهضم و نهایتا به رشد کردن و سلامتی دام وطیور کمک نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پودر چربی صادراتی درجه یک

قیمت پودر چربی صادراتی درجه یک

پودر چربی صادراتی درجه یک با انالیز معتبر، تولید شده از بهترین روغن های گیاهی …

دیدگاهتان را بنویسید