شرکت دومیشا
خانه / افزودنی خوراک دام / قیمت فروش انواع افزودنی خوراک دام و طیور

قیمت فروش انواع افزودنی خوراک دام و طیور

خرید و فروش انواع افزودنی دامی در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، چون بخش اصلی جیره دام را مکمل ها تشکیل می دهند. توجه به قیمت و نیز کیفیت انواع مکمل و کنسانتره ها، امری حیاتی در صنعت دام پروری است. حدود 80 درصد از هزینه های نگهداری دام مربوط به تغذیه است. و با ارزش ترین سرمایه دامدار حیوان اوست. اگر درست تغذیه نشود این سرمایه از بین خواهد رفت.

متن پیش رو درمورد انواع مکمل ها جیره دام و طیور و قیمت فروش آن  پرداخته است.

افزودنی جیره دام

لیست انواع مکمل تغذیه دام و طیور

می دانیم که تغذیه حیوانات به تنهایی از علوفه باعث کمبود در بدن دام و بروز بیماری است. دانشمندان صنایع غذایی با تولید خوراک کارخانه ای با ترکیب علوفه و موادی همچون پودر گوشت، استخوان و ویتامین ها، به مغذی سازی جیره پرداخته اند.

مکمل های دامی به دسته های زیر تقسیم می شوند :

  • مکمل های ویتامینه:

بسیاری از ویتامین های مفید در تغذیه دام در گیاهان یافت نمی شوند.

مانند ویتامین های محلول در چربی، که باید به جیره افزوده شوند. تا مشکلاتی همچون ناباروری و سقط جنین را درمان نمایند.
  • کنسانتره های معدنی:

این مواد شامل پودر صدف، در کلسیم فسفات، نمک، سنگ آهک می باشند که نقش فیزیولوژیکی در بدن حیوان ایفا می کنند.

  • افزودنی خوراکی اسید های چرب:

اسید هایی مانند امگا3 و امگا6 که در بدن حیوان تولید نمی شوند باید با جیره وارد بدن حیوان شوند.

  • کنسانتره های اسید آمینه صنعتی:

20 نوع پروتئین مورد نیاز تغذیه دام را تا مین می کنند. که متابولیسم را بالا می برند و دفع نیتروژن توسط دام، در طبیعت کاهش می یابد.

بهترین مکمل دام

بهترین مکمل دامی

این گروه تجاری بهترین مکمل دامی در انواع مختلف را از درب کارخانه به مشتریان ارائه می نماید. ک

یفیت مکمل های دامی به مواد تشکیل دهنده و فرایند تولید آن ها وابسته است. از شکل ظاهری کنسانتره نمی توان به کیفیت آن پی برد. پس باید با تحقیق در بازار از تولید کننده های با سابقه در بازار خرید نمود.

بهترین مکمل دامی

قیمت هر کیلو افزودنی خوراک دام

قیمت گذاری برای هر محصولی از فاکتورهایی مانند موارد زیر پیروی می کند:

  • نوسانات بازار
  • درجه کیفی محصول
  • نام تجاری و شهرت برند آن
  • میزان سفارش عمده یا خرید جزئی

خرید آنلاین افزودنی خوراک دام بیرجند

خرید آنلاین افزودنی خوراک دام بیرجند

خرید آنلاین افزودنی خوراک دام بیرجند نسبت به خرید سنتی از مزایای زیادی برخوردار است که از جمله می توان قیمت مناسب خرید را درنظر گرفت که تولید بیرجند توانسته اعتباری برای خود کسب کند.

خرید های اینترنتی و آنلاین امروزه به یکی از راه های سریع و اجتناب ناپذیر تجارت و رد و بدل انواع کالا ها در جهان شده است. در کشور ما نیز این نوع روش دریافت و پرداخت پول مدت زیادی است وارد بازار شده و تمامی کالا ها ازجمله خوراک دام را در شهر های مختلف تحت تاثر خود قرار داده است چون مزایای زیاید برای هر دو طرف دارد.

خرید اینترنتی خوراک دام و طیور

ایا تا کنون خرید اینترنتی انجام داده اید؟ شما می توانید خوراک دام وطیور خود را از جمله خوراک گاو وگوساله وهمچنین طیور را به صورت اینترنتی سفارش دهید بدون هیچ هزینه اضافه و زمان برای صرف خرید زیرا خرید به صورت اینترنتی علاوه بر مطمئن بودن از محصول و حذف واسطه ها می توان هزینه کمتری داد و یک خرید با کیفیت و مطمئن انجام داد.

کنسانتره خوراک دام

کنسانتره ها از جمله افزودنی های تغذیه دام می باشند که برای رشد بیشتر گاو، گوسفند و همچنین طیور و آبزیان به کار می روند.
 در تولید کنسانتره حدود 70 درصد پروتئین و 18 درصد فیبر و مابقی از مواد معدنی و ویتامین ها استفاده می شود. این مرکز با ارائه بهترین و مرغوب ترین مکمل های دام، گام بزرگی برای سلامت و بازده بیشتر صنعت دام پروری برداشته است.

قیمت روز مکمل دام و طیور

استارتر گوساله اجیلی ایرانی

تولید کننده استارتر گوساله آجیلی ایرانی چگونه این استارتر ها را در بازار ها عرضه می کنند؟ استارتر گوساله آجیلی ایرانی و درجه کیفی شان
در کشور ایران کارخانه های تولیدی بسیاری در زمینه تولید استارتر گوساله اجیلی وجود دارد که انواع مختلفی از استارتر ها را تولید می کنند و در درجه های کیفی مختلفی در بازار ها برای فروش عرضه می کنند. عرضه استارتر گوساله آجیلی در بازار ها از طریق اینترنتی می باشد.

خرید استارتر گوساله اجیلی بسته بندی

خرید استارتر گوساله اجیلی بسته بندی

انواع استارتر گوساله آجیلی بسته بندی را چگونه می توان خریداری کرد؟ استارتر گوساله آجیلی در بازار ها به چه صورتی ارایه می شوند؟
استارتر های گوساله آجیلی از نمونه خوراک های پرکاربرد در روز های اولیه زندگی گوساله ها هستند که در کارخانه های تولیدی به یوه های مختلفی تولید و در بازار ها عرضه می شوند. یک نمونه از آن ها استارتر های گوساله آجیلی بسته یندی است که می توان آن ها را در بازار به طور عمده خریدای کرد.

قیمت روز انواع مکمل دام و طیور

قیمت روز انواع مکمل دام و طیور

انواع مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز جیره با افزودن مقداری کنسانتره تامین می شود.  مکمل های دام و طیور نگرانی دامداران و پرورش دهندگان طیور را از سرعت وزن گیری، باروری و شیر دهی حیوان برطرف نموده اند.
برای خرید عمده انواع کنسانتره و آگاهی از فیمت ها کافی است با نمایندگی های معتبر اینترنتی، قیمت های روز را استعلام نمایید.

کارخانه تولید افزودنی

کارخانجات خوراک دام و طیور کشور

تعداد تولید کنندگان کنسانتره های دامی در سراسر کشور بسیار زیاد است. برخی از این کارخانه ها به علت سابقه ی طولانی تولید و کیفیت محصولاتشان، حجم عمده ای از بازار فروش افزودنی های خوراک دامی را در اختیار دارند.

مکمل های جیره این تولید کنندگان به مزارع پرورش آبزیان و طیور و دام داری های سراسر کشور ارسال می شود. تولیدات مازاد به سایر کشور ها صادر می گردند.

فروشندگان افزودنی خوراک دام

فروشنده افزودنی های خوراک دام و طیور

مکمل های غذای دام از بهترین بخش های جیره به شمار می روند زیرا سرشار از مواد مغذی می باشند. نمایندگی های معتبر در سراسر کشور به ارائه افزودنی خوراک مرغوب به دو روش حضوری و آنلاین پرداخته اند.

از مزایای فروش مستقیم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راحتی و سرعت در خرید
  • ارسال محصولاز درب کارخانه شهر مورد نظر
  • فروش مستقیم با حذف واسطه ها
  • قیمت های دست اول و بسبار منصفانه
  • تنوع بالای محصول در این فروشگاه ها عالی است.

در این نوشته در مورد کنساتره های دام و طیور توضیحاتی ارائه گردید. همچنین در مورد مراکز فروش و کارخانه های تولیدی و قیمت گذاری انواع افزودنی های خوراک دام و طیور صحبت شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پودر چربی صادراتی درجه یک

قیمت پودر چربی صادراتی درجه یک

پودر چربی صادراتی درجه یک با انالیز معتبر، تولید شده از بهترین روغن های گیاهی …

دیدگاهتان را بنویسید