شرکت دومیشا
خانه / بنتونیت سلفچگان / بنتونیت سلفچگان و قیمت خرید و فروش

بنتونیت سلفچگان و قیمت خرید و فروش

بنتونیت سلفچگان یکی از انواع بنتونیت موجود در بازار می باشد. معادن این نوع بنتونیت در مرکز ایران واقع شده و هزینه های حمل و نقل محصول کاهش می یابد. قیمت بنتونیت سلفچگان با توجه به موارد مختلفی تعیین می گردد. خرید بنتونیت سلفچگان یکی از گزینه های پیش روی خریداران است. فروش بنتونیت سلفچگان در این مجموعه انجام می شود.

قیمت بنتونیت سلفچگان

قیمت بنتونیت سلفچگان وابسته به عوامل متعددی می باشد. بطور کلی عوامل موثر در قیمت بنتونیت عبارتند از:

  • نوع دانه بندی و ریزی و درشتی آن
  • خصوصیات شیمیایی
  • نوع بنتونیت
  • میزان جذب آب
  • نحوه بسته بندی

قیمت بنتونیت سلفچگان

هر کدام از مسایل ذکر شده به نوبه خود در قیمت بنتونیت تاثیر می گذارد. مثلا هر چه دانه بندی بنتونیت ریزتر باشد، قیمت آن بالاتر می رود. بنتونیت میکرونیزه قیمت بیشتری نسبت به سایر دانه بندیها دارد. خصوصیات شیمیایی بنتونیت نیز در آنالیزهای شیمیایی مشخص می گردد. این پارامتر نیز در قیمت تاثیر گذار است. نوع بنتونیت می تواند سدیمی یا کلسیمی باشد. میزان جذب آب در بنتونیت سدیم دار مطرح می شود. مقدار جذب آب با قیمت بنتونیت رابطه مستقیم دارد. بسته بندی بنتونیت شامل کیسه های 25 تا 30 کیلوگرمی و جامبوبگ می باشد. هر نوع بسته بندی قیمت مختص به خود را داراست.

خرید بنتونیت سلفچگان

با توجه به اینکه منطقه سلفچگان در مناطق مرکزی ایران واقع شده است. از نظر حمل و نقل گزینه بسیار مناسبی بحساب می آید. سلفچگان در استان مرکزی قرار دارد. و یکی از محورهای پرتردد جاده ای به شمار می رود. بزرگترین مزیت خرید بنتونیت سلفچگان کاهش هزینه های حمل و نقل محصول برای خریدار می باشد. این مورد برای استانها و شهرهای همجوار به مراتب پر رنگ تر خواهد بود. در برخی موارد هزینه حمل و نقل کالا بیشتر از هزنه محصول است. این مورد برای بنتونیت نیز صدق می کند. بنابراین توجه به مبدا و مقصد یکی از اولویت های خریداران می باشد.

خرید بنتونیت سلفچگان

فروش بنتونیت سلفچگان

بنتونیت یکی از محصولاتی است که در شهرهای زیادی از کشور تولید می شود. زیرا معادن بنتونیت در سراسر ایران به وفور یافت می شوند. نکته مهم نوع بنتونیت مورد نیاز برای هر نوع کاربری است. که مشخصات محصول مورد نظر را تعیین می نماید. فروش بنتونیت سلفچگان با بهترین کیفیت توسط این مجموعه بازرگانی صورت می پذیرد. نکته حائز اهمیت در فروش بنتونیت به این صورت است. که، ما با حذف واسطه ها محصول مرغوب را با کمترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهیم.

فروش بنتونیت سلفچگان

منبع: بازار بنتونیت خوراک دام

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید