شرکت دومیشا
خانه / سم لاروکش / بازار فروش سم خوراکی لاروکش

بازار فروش سم خوراکی لاروکش

آیا سم لاروکش بصورت خوراکی نیز در جیره غذایی دام مورد استفاده قرار می گیرد؟ مقدار و نحوه مصرف آن به چه صورتی است؟ فروش سم خوراکی لاروکش در بازار به چه شکلی انجام می شود؟

یکی از انواع سم لاروکش که در صنعت دامپروری بکار می رود نوع خوراکی آن است. این سم به شکل پودری بوده و به مقدار یک گرم برای هر راس دام مورد استفاده قرار گرفته و به جیره غذایی گاو و گوساله اضافه می گردد.

یکی از روشهای فروش سم خوراکی لاروکش در بازار افزودنی های خوراک دام بصورت اینترنتی می باشد که با توجه به مزیت های آن امروزه مورد استقبال بیشتر خریداران این محصول قرار گرفته است.

سم آیکون

این سم از گروه پیرتروئید مصنوعی لامبدا سیهالوترین است که به صورت پودر محلول در آب موجود است. این سم علیه ناقلین مقاوم در برابر اسپری و سایر آفات مهم در بخش بهداشت عمومی استفاده می شود. در برابر ناقلین مالاریا، مگس خانگی و مورچه در هر بسته سم 10 لیتر آب و در هر بسته سمی 20 لیتر آب برای ساس و سوسک مصرف می شود.

آیکون یکی از حشره کش های عمومی است که برای سمپاشی منازل، ویلاها و … استفاده می شود.

آیکون برای مبارزه با سوسک ها به خصوص سوسک در کابینت آشپزخانه، مورچه ها، مگس ها، پشه ها و حتی از بین بردن حشرات در خاک گلدان های داخل آپارتمان توصیه می شود.

برتری نماد نسبت به سموم دیگر این است که این سم بی بو است.

نحوه استفاده:

درپوش اولیه پاکت سم را باز کرده و نایلون حاوی پودر سفید داخل آن را بدون باز کردن در 4 تا 5 لیتر آب حل کنید و محلول حاصل را در محل مورد نظر یا داخل آن اسپری کنید تا حشرات در فاضلاب و چاه از بین بروند. کانال ها را بریزید. این سم را می توانید بدون مخلوط شدن با آب و فقط به صورت پودر استفاده کنید

توجه: حداقل 2 ساعت از محل سمپاشی دور بمانید. و در صورت انجام سمپاشی در محیط بسته لازم است پس از 2 ساعت هوای محیط تعویض گردد.

برای درخواست این سم با ما تماس بگیرید.

سم دیویس

سم مگس دیویس از گروه خانواده پیروتیروئید است و دلتامترین اساس این سم است. این سم باید به صورت اسپری استفاده شود. این سم می تواند تا 4 ماه دوام بیاورد. و برای به دست آوردن حداکثر نتیجه باید هم در داخل و هم در فضای باز استفاده شود. این سم بخشی از گروه جدیدی از سموم است که توانایی کشتن مگس ها را تا چندین برابر بیشتر از سموم خانواده خود دارد.

روش استفاده:

هر 100 میلی لیتر از این سم را می توان در 5 لیتر آب حل کرد، یعنی 5 لیتر سم آماده را در اختیار شما قرار می دهد. محلول به دست آمده را باید در سمپاش یا سمپاش ریخته و روی پنجره ها، توری های پنجره، روشنایی اتاق، پرده ها، سیم های برق نزدیک محل سکونت، نرده ها، بند رخت، سقف و مکان های نزدیک به سقف اسپری شود.

مقداری از سم را در چاه فاضلاب بریزید. چاه فاضلاب به معنی سینک، سینک ظرفشویی، کف آشپزخانه، توالت و حمام است. هر یک از موارد ذکر شده دارای سیفون می باشد. کافی است سطح سیفون را با سم بپوشانید.

این کار را یک بار در هفته به مدت 3 هفته تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امین جابری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120336435
شماره تلفن ثابت: 03142510034
پست الکترونیکی: domisha8@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت انواع سم مگس مخصوص دام و طیور

لیست قیمت انواع سم مگس مخصوص دام و طیور

از مهمترین تفاوت ها در تاثیر گذاری انواع سم مگس مخصوص دام و طیور، به …

دیدگاهتان را بنویسید